MŪSŲ DARŽELIS „RUGIAGĖLĖ“
Darželis yra Šiauliuose
Dainų gatvė 31
Darželyje auga maži vaikai. 1 metų; 2 metų; 3 metų; 4 metų; 5 metų; 6 metų. |
Darželis yra saugi vieta. Vaikai čia jaučiasi gerai. Kiekvienas vaikas yra svarbus. Mes vaikais rūpinamės. |
Vaikai žaidžia. Vaikai mokosi. Vaikai pažįsta pasaulį. |
Vaikams čia gera būti. Čia vaikai susiranda draugų. Čia smagu augti. |
|
Direktorė Roma Jarulienė Direktorės pavaduotoja Alvyda Vaškevičienė Su tėvais mes maloniai bendraujame Kalbamės ir klausomės.
|
Darželyje vaikai valgo: pusryčius, pietus, vakarienę.
|
| Darželis dirba:
– pirmadienį, – antradienį, – trečiadienį, – ketvirtadienį, – penktadienį. Nuo nuo 7 valandos iki 17 valandos 30 minučių.
|
| Per šventes Darželis nedirba.
Šventės yra:
|
Jei turite klausimų, tai į Darželį galima paskambinti. Darželio telefono numeris yra 0 41 55 2692 Parašyti elektroninį laišką. Darželio elektroninio pašto adresas yra rugiagele@splius.lt. |